Obserwatorzy

Translate

niedziela, 17 lipca 2011

Eska Hity Na Czasie ♥

siemka ;* jestem zła sama na siebie że nie piszę tutaj częściej , ale całymi dniami nie ma mnie w domu . Dziś o 11.30 wyszłam z Miłoszem i Wiktorem do kościoła , potem poszliśmy po Magdę i poszliśmy na spacer . Potem poszłam do domu się przebrać , chłopacy poszli do domu a ja z Magdą poszłyśmy do niej . Siedziałyśmy u niej i postanowiłyśmy wybrać się na żwirki , ja poszłam na obiad , a ona się uszykowała po 30 min. przyszła po mnie i poszłyśmy na żwirki . Byłyśmy tak dosyć krótko , ponieważ było pełno wiary i woda była strasznie zimna :( chodziłyśmy jeszcze po Obornikach i poszłyśmy s powrotem do Magdy . Siedziałyśmy u niej jakieś pół godziny , i poszłyśmy na dwór z Miłoszem i Wiktorem . Po pół godziny ja poszłam do domu , a oni jeszcze siedzieli . Umówiliśmy się jutro na basen ;) jestem strasznie zmęczona .

a teraz o tytule posta . Jestem właśnie w trakcie oglądania Eska Hity Na Czasie ;) uwielbiam tego typu wydarzenia ;D dlatego już za chwilę spadam żeby obejrzeć to dokładnie ;)) uwielbiam muzykę więc każde wydarzenie z nią związane muszę usłyszeć lub obejrzeć ;) ja spadam . Dobranoc ;******

to dwa występy z zeszłorocznej Eski ;D
a teraz zdjęcia znad Warty ;D





1 komentarz:

  1. to ostatnie zdj jest śliczne . :*
    mhm. kurcze ! też ide to oglądać , za dużo osób o tym pisze. ;D

    OdpowiedzUsuń