Obserwatorzy

Translate

sobota, 16 lipca 2011

Luchow .

dobry wieczór ♥ wakacje świetnie na mnie wpływają ;D uwielbiam to ! dziś do 15.30 sprzątałam , a potem wzięłam się za obejrzenie balu i zakończenia roku . Oczywiście jak to Donatka robi zawsze przy oglądaniu czegokolwiek ze szkoły musiała się popłakać ;) zdałam sobie sprawę że to już naprawdę koniec , że rozstałam się z moją najwspanialszą klasą i innymi ;) po obejrzeniu poszłam na spacer z Nikki , wróciłam po 20 a potem jeszcze Miłosz wyciągnął mnie na mini spacerek ;D jutro postanowiłam iść do kościoła z Miłoszem i Wiktorem xD dokładnych planów na jutro nie mam , ale mam pomysł . Ale wątpię żeby wypalił . A jak nie wypali to prawdopodobnie idę na basen ;)

no a teraz do tematu notki.
wczoraj na skarpie stworzyliśmy wiele rankingów . np. najlepsza mata , najlepsze imprezy i najlepsze wyjazdy ;) a ja nawiążę do tych ostatnich . Zaczęliśmy wspominać zeszłoroczne wakacje , w które pojechaliśmy do Luchow w Niemczech . Tylko na trzy dni , ale jest co wspominać ;) non stop coś się działo ;) po nocach nie spaliśmy , wygłupialiśmy się itp. a na występy szliśmy jako trupy ;D wszystkiego nie opiszę ponieważ trochę by mi to zajęło xD tak czy owak był to najlepszy wyjazd z orkiestrą ♥♥♥ chciałabym wam pokazać parę zdjęć z Luchow , z mojego aparatu , jak i z aparatu Roberta ;) ja lecę . Dobranoc ;******

na początek z mojego aparatu ;)













































a teraz od Roberta ;D
na początek moje ulubione ♥ ;D





4 komentarze: