Obserwatorzy

Translate

niedziela, 10 kwietnia 2011

without tears .

Hello ! ;D w końcu nowy transfer . Hura ! Wczorajszy dzień był boski . O 12.oo miałam jechać do Beaty żeby zrobić plakat na konkurs , ale okazało się że do babci jadę , ale jednak mama stwierdziła że pojedzie po babcię i przywiezie ją do nas ... Więc napisałam do Miłosza ;)) mój osobisty fotograf;* i praktycznie cały dzień spędziłam z Miłym . Ahhh ^^ czekam na fotki z wszystkich naszych "sesji" xD . Jutro do szkoły ... Wrrr . Dziś dodam fotki , z testów oraz z rowerów z Nikki ;] Jeśli macie jakieś pytania możecie je pisać w komentarzach , a ja postaram się na nie odpowiedzieć w poście ;) Do zobaczenia kochani ;***


































spodnie- oasis
bluzka- bershka
wisiorek- flo
buty- miejscowy sklep 






































bluza- reporter
bluzka- oasis
leginsy- second hand
buty- miejscowy sklep

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz