Obserwatorzy

Translate

środa, 20 kwietnia 2011

Rejoice and love yourself today .

Siemka . Jak ja kocham wiosnę ! Czekałam z niecierpliwością na te dni . Dziś w szkole zrobiliśmy sobie prezenty na Wielkanoc . Dostałam perfum , który jest boski . Od razu po szkole poszłyśmy po Adama , i wyciągnęłyśmy go na spacer (ja , Marika , Ola i Asia) . Było naprawdę fajnie . Gdy wróciłam do domu ogarnęłam w pokoju , i siedziałam chwilkę przed kompem , zadzwoniłam do Magdy i wyszłyśmy na spacer . Teraz czekam na wspaniałe naleśniki wykonania mojego braciszka xD 


Wolne od szkoły przez prawie tydzień ! Yeah ;) przygotowania do świąt ;) 
Z góry życzę wam wszystkim słonecznych , zdrowych i spokojnych świąt ♥


Jesteście moją muzą ♥♥♥ Dziękuję wam za to że jesteście i czytacie te moje "wypociny" xD Kocham Was wszystkich ! 


Jutro wybieram się z Nikki na targ , może będzie coś ciekawego ;) Do jutra ;*


mój perfum ♥

dzisiejszy outfit:
marynarka- second hand
bluzka- miejscowy sklep
spodnie- goodies
trampki- miejscowy sklep
































































wczorajszy outfit:
bluzka- second hand
sweterek- oasis
spodnie goodies
baleriny- allegro
okulary- allegro


do bluzki mam wielki sentyment ponieważ ma wzorki instrumentów dętych , a jak wiecie należę do orkiestry dętej , więc bluzka jest dla mnie wyjątkowa ;)

1 komentarz:

  1. o kulwa ale cipa na tym ksiwim liju O;;;
    chachachachachacha, ale ja lubie cipuleńki, morze róchanko na śnadainko ??:)

    OdpowiedzUsuń