Obserwatorzy

Translate

sobota, 23 kwietnia 2011

wesołych świąt ! E.T oraz Bez Łez .

siemka ;******* na samym początku chciałam złożyć życzenia , także zaczynam:
życzę wam wszystkich zdrowych , rodzinnych , pogodnych , radosnych oraz mokrych świąt .
żebyście cieszyli się wszystkimi rodzinnymi chwilami oraz żebyście je spędzili w jak najlepszej atmosferze ;* ;)


Jak pewnie zauważyliście tytuł nawiązuje do trzech rzeczy . Pierwsza już spełniona ;) druga rzecz to teledysk Katy Perry do piosenki E.T . Piosenka strasznie mi się podoba , ale gdy zobaczyłam wczoraj teledysk myślałam że wybuchnę ;// teledysk jest zupełnie inny od Firework oraz Teenage Dream .
Jeśli nie widzieliście to proszę bardzo:


Następna rzecz do której chcę nawiązać to teledysk do piosenki Bez Łez wykonaniu mojej idolki Ewy Farnej . Teledysk naprawdę mnie zaskoczył . Zazwyczaj Ewka miała bardzo podobne teledyski tzn. występowała w nich Ewa z zespołem . Tym razem jest troszkę inaczej . Jak zwykle Ewa oraz zespół i chłopak który "zranił" naszą wokalistkę , ale jest on zupełnie inaczej zrobiony od innych . Bardzo mi się podoba a oto wideo dla tych którzy nie widzieli:


Teraz czekam na rodzinkę ponieważ moja siostra miała w czwartek tydzień temu urodziny a dziś organizujemy coś słodkiego ;) spróbuję się jeszcze odezwać podczas świąt ;)



1 komentarz: