Obserwatorzy

Translate

wtorek, 13 listopada 2012

zaczynamy od ...

hej ;) jak na złość dzisiejszy dzień bardzo mi się dłużył ... trzecioklasiści pisali testy próbne , przez co było dużo zamieszania w szkole . lekcje w innych klasach itp . dobrze , że wtorek już za mną . jednak najgorsze lekcje dopiero w czwartek ... tak czy owak dziś zaczynam nadrabianie zaległości z dwóch ostatnich tygodni . zacznę od halloween . w mojej szkole odbyła się zabawa podczas lekcji . kto był przebrany nie był w danym dniu pytany ;) miały się również odbyć konkursy na najlepsze ciasto i najlepszy kostium . jednak pierwszoklasiści zepsuli całą zabawę narażając się pani dyrektor , która odwołała wszystkie konkursy . tak czy inaczej zabawa była wspaniała i nigdy nie zapomnę tego widoku . szkoła wyglądała jak zakład psychiatryczny :D od razu dodam , że w piątek jadę do Poznania na maraton Zmierzchu , ale więcej informacji w następnym poście . mam kilka zdjęć . zostawiam je tutaj a ja uciekam się uczyć . nauka mnie przytłacza . to na tyle . trzymajcie się ;*******

pierwsze zdjęcie wykonane przez Kamilę K. a reszta z mojego telefonu .











piosenka , która ostatnio zamąciła mi w głowie .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz