Obserwatorzy

Translate

środa, 14 listopada 2012

maraton .

hej ;) kolejny dzień w szkole , z mnóstwem zmian planu itp . dziś jednak już było lepiej . jutro ostatni dzień . spotkałam się z Moniką . byłyśmy na skarpie i przed chwilką wróciłam do domu , ponieważ muszę się pouczyć na jutrzejszy sprawdzian z historii . tak czy siak humor mi dopisuje , ponieważ mamy już coraz bliżej piątek . a to się wiąże , z MARATONEM ZMIERZCHU ! razem z Olą i Moniką jedziemy do Poznania do Multikina a tam spotkamy się z Olimpią . a co do tytułu posta . w niedzielę 4 listopada razem z Bartkiem i Olą wybraliśmy się do Poznania głównie w celu kupna biletów na maraton . przy okazji przymierzyliśmy też kurtki zimowe . mam kilka zdjęć z pociągu z moją siostrą . dodaję też zwiastun drugiej części "Przed świtem" i uciekam się uczyć ... trzymajcie się ;***






zwiastun :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz