Obserwatorzy

Translate

środa, 2 lutego 2011

Ferie !

Siemka ;) Od poniedziałku mam ferie ! Jakie to cudowne uczucie. Szczęście i nieszczęście w jednym. Szczęście-całe ferie spędzę na "skarpie" tzn. miejsce prób Obornickiej Orkiestry Dętej. Jest super ponieważ będzie naprawdę zabawnie bo przygotowujemy się do najważniejszego występu w roku. Już nie mogę doczekać się prób w Domu Kultury. Nieszczęście- próby mam od 16.oo do 19.oo lub nawet dłużej i nie mogę się spotykać z znajomymi , ale i tak znajduję czas na spotkania z znajomymi. Wczoraj spotkałam się z Miłoszem i Pauliną. Potem jeszcze widziałam się z Mateuszem, i się z nim pokłóciłam... Ale dam radę. Dziś nigdzie nie wyjdę chociaż mam propozycję na wyjście, ale jestem przeziębiona i nigdzie nie wyjdę. Chyba że ktoś naprawdę z kim się dawno nie widziałam zaproponował by spotkanie to nie ma sprawy ;) Dodam parę fotek z osiemnastki na której byłam 22 stycznia. Chciałabym żeby mój blog był tak popularny jak EveGore. Wszystkim moim czytelnikom wielkie dzięki ! ;*

 od lewej: kuzyn Kuba, ja, braciszek Bartek, i kuzyn Dawid ;) dziękuję;*
 od lewej: siostra Olka, braciszek Bartek, ja ;) dance ;)
 moja kochana kuzyna Dominika (solenizantka) z swoim chłopakiem Hubertem ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz