Obserwatorzy

Translate

sobota, 10 marca 2012

urodziny Pati ;)

hej :D po prawie dwóch tygodniach nieobecności jestem ! jakie to straszne nie mieć transferu... wiele się zmieniło przez ten czas , i nie pisząc tutaj mogłam się zastanowić nad wieloma rzeczami ... nauczyłam się wiele przez co będę rozsądniej podejmować decyzje . gdy mnie nie było robiłam wiele rzeczy ;) było dość ciekawie ;) dziś byłam na urodzinach kuzynki- Pati ♥ było super ^^ dziękuję wszystkim którzy tam byli . jestem wyczerpana ;o dzisiejszy wieczór spędzę przed TV ;) jeśli chodzi o sprawy uczuciowe... zdałam sobie sprawę że z tego całego starania się nic nie będzie . szkoda , ale nie mam zamiaru mu się narzucać . teraz chcę żebyśmy zostali chociaż tylko przyjaciółmi chyba że tak jak reszta moich "przyjaciół" się ode mnie odwrócił bo myśli że staję się kimś , kim nie jestem ... mam dla was dzisiejszy i poniedziałkowy outfit . na obydwóch zaprezentuję swoje nowe nabytki , a w następnym poście postaram się pokazać resztę nowych rzeczy . więc poniedziałkowy outfit niby zwyczajny , choć miał w sobie coś co przyciągało uwagę . niebieskie rurki są niewiarygodnie wygodne i wspaniale się prezentują . do tego zwykła czarna bluzka i bluza w panterkę . adidasy z reeboka które kupiłam we wrześniu już wcześniej widzieliście no i torba która jest moją ukochaną (kojarzy mi się z czymś cudownym) zmieściła moje poniedziałkowe książki ♥ na dzisiejsze urodziny Pati założyłam sukienkę którą dostałam na urodziny . prezentuje się cudownie i po prostu się w niej zakochałam ! ♥ do tego szpilki i tyle ;) ja uciekam . trzymajcie się ;*****



bluza- New Yorker
bluzka- Reserved
spodnie- miejscowy sklep
buty- Reebok
torba- Allegro

sukienka- Allegro
buty- miejscowy sklep
pasek- w zestawie z sukienką

3 komentarze:

  1. ` jesteś taka ładna. :* każdy z nas się zmienia, ale ludzie po prostu tego nie zauważają. oni chcą aby wszystko szło po ich myśli.. i dlatego się od nas odwracają.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja też mam takie spodnie ;D

    OdpowiedzUsuń